Sportski marketing i sponzorstvo

Sportski marketing kao poslovna funkcija odnosi se na koncepciju potražnje za sportskim proizvodima i uslugama i koncepciju zadovoljenja te potražnje.

AB Sport osigurava vam sveobuhvatan servis sljedećih usluga:

  • ugovorno zastupanje sportskih subjekata (sportske organizacije i individualni sportaši) u pregovaranju o sponzorskim pravima i obvezama s kompanijama, potencijalnim sponzorima u poslovnom sektoru
  • korištenje sporta i sportaša za promidžbu potrošačkih proizvoda
  • marketing sportskih proizvoda
  • marketing sporta kao proizvoda
  • branding
  • digitalni marketing
  • promidžba
  • angažiranje navijača i navijačkih skupina
  • merchandising / trgovina robom i licenciranim proizvodima
  • marketinške operacije
  • prodaja sponzorstava i istraživanje tržišta
  • izrada sponzorskih paketa za korporativne sponzore
  • oglašavanje na sportskim terenima i objektima
  • zakup oglasnih površina na sportskim terenima i objektima (stadioni, dvorane, tereni na otvorenom i dr.)
  • prodaja oglašivačkog prostora specijaliziranim oglašivačkim agencijama i korporativnim oglašivačima

Odgovori

Scroll to Top